donderdag 10 mei 2018

One happy collega

Het is me ondertussen al niet vreemd meer. Een collega die eens lief in mijn ogen kijkt en vraagt of ik iets wil maken voor haar. Gelukkig voor hen, doe ik dat met veel plezier ;-).

Deze keer was het Evelien die eens lief lachte naar mij, ze vroeg of ik zo'n grote omslagsjaal wou maken. Zo één waar ik deze winter zelf mee rond liep. Zo gezegd, zo gedaan.

Natuurlijk, het was al op het einde van de winter dat ze het me vroeg, dus bij de warme temperaturen van de laatste dagen is het wat vreemd om een sjaal af te werken. Maar haken vraagt nu eenmaal wat tijd :-).

En dit is het resulaat:






De wol en de kleur heeft ze zelf gekozen.

Alsjeblieft Evelien, met veel liefde voor jou gemaakt!

Lieve groetjes,

G

Laat gerust een berichtje na, ik lees het graag.

2 opmerkingen:

  1. Keileuk dat je omgeving zelf vraagt achter jouw haaksels! En de sjaal ziet er gezellig en mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja eh, ik blijf dat één van de grootste complimenten vinden :-)! En dank je :-)!

      Verwijderen