zondag 9 juli 2017

Céleste haar eerste feestje

Deze middag was het zover, Céleste haar eerst feest. En ik was uitgenodigd, hoera! Dikke dank je wel daarvoor Lies.




Al toen Lies zwanger was, wist ik wat ik wou maken voor het kleintje in de buik. Aangezien ik niet zo hou van deadlinestress begon ik netjes op tijd waardoor het pakje hier al een tijdje klaar staat. Heerlijk, zo'n mentale rust.

Ik haakte de pinguïn uit het boek gehaakte lappenpoppen van Sascha Blase Van Wagtendonk (A La Sascha). Dit boek en de benodigdheden kocht ik bij Echtstudio.

Ik vond in Artisan, een fijn winkeltje hier in Merelbeke allerlei mooie kaarten met alle letters van het alfabet op. Uiteraard koos ik de letter C!

Netjes ingepakt, en klaar om te gaan!

Lieve groetjes,

G

Laat gerust een berichtje na, ik lees het graag.



11 opmerkingen:

  1. Oh, zon leuk cadeautje! Wou dat ik dat ook kon, dat haken 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nochtans niet zo heel moeilijk :-), ik leerde het via YouTube ;-)! En dank je wel :-)

      Verwijderen
  2. Zo'n geweldig cadeau! Daar zou ik zonder twijfel gelukkig mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mah ouh zo een lieve knuffel <3
    Echt mooi gemaakt meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk, beide cadeautjes! Persoonlijk en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik las jouw reacties al vaak op mijn blog, en toch klikte ik nu pas voor het eerst door naar de jouwe. Je hebt er meteen een volger bij, wat een lieve pinguïn!

    BeantwoordenVerwijderen