donderdag 1 juni 2017

Over op de feiten achter na lopen.

Het is absoluut geen onbekende meer in blog en naailand! Vandaar de titel, ik loop wat op de feiten achter hé.

Ik hoef jullie dan ook het kurkleer niet meer voor te stellen. Wel deel ik graag mijn nieuwe portefeuille met jullie.
Ik gebruikte het patroon van Compagnie M, wallet Project #17. Een zeer fijn en duidelijk patroon, ik besloot om niet te ver vooruit te denken en te vertrouwen op Marte haar handleiding. En zo kwam het goed.

Eerlijkheidshalve moet ik jullie bekennen dat ik de portefeuille al enkele maanden geleden maakte, maar ik kom er nu pas aan om er over te bloggen.
Wat hiervan dan wel een voordeel is, is dat ik jullie kan meedelen dat de portefeuille nog altijd in mooie staat is. Hij is enorm gebruiksvriendelijk, ik ben er zeer tevreden van. Ik kreeg er ook al verschillende complimentjes over, en het blijft zo fijn hé, als ze vragen waar je het gekocht hebt en als je dan kan antwoorden: Ik heb het zelf gemaakt.







Het pakket om de portefeuille te maken kocht ik bij K-bas. Echt top service daar!

Lieve groetjes,

G

Laat gerust een berichtje na, ik lees het graag.

5 opmerkingen:

  1. Oh hij is echt supertof! En ja dat is altijd leuk idd in te zeggen als je het zelf hebt gemaakt ;)
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw, wat is dat mooi! Lijkt me ook lekker zacht om aan te raken.
    Knap gemaakt!
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen