maandag 20 februari 2017

Otto's kleine jasje

Het is zover! De eerste scouts baby is een feit!

We komen nog regelmatig samen, de meisjes van de scouts. En enkele maanden geleden vertelde één van hen het fijne nieuws dat er een kleintje onderweg was. Was, want ondertussen is het kleintje er.

Na al enkele exemplaren te hebben zien passeren, kon ik er eindelijk ook ééntje maken. Het fameuze ""One To Hug" jasje. Super schattig vind ik ze!

Ik maakte een maatje 62, zo heeft ze er nog even plezier van.




Buitenstof kocht ik al even geleden, de binnenstof komt van bij Petite Couture. Heerlijk zacht ;-).

Lieve groetjes,

G

Laat gerust een berichtje na, ik lees het graag.

2 opmerkingen:

  1. Die jasjes zijn het perfecte babycadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zoooo heerlijk knuffelzacht uit... Momenteel heb ik wat last van killigheid en ik zou zoooo tekenen voor zo'n vestje met teddy-voering :D

    BeantwoordenVerwijderen