zaterdag 9 mei 2015

I'm in love with the "plooitjes"

Ruilen is hip!

Elke maand stelt de lieve Miss Pixie een ruil voor op haar blog. In de maand april wou ze graag een zelfgemaakte ananas ketting met bijpassende oorbelletjes ruilen. Iedereen mag dan een voorstel doen en ik stelde voor om te ruilen tegen een plooitjeshandtas. Ik wist stiekem dat ze er graag zo eentje wou :-).

De ketting met bijpassende oorbelletjes (foto is van Miss Pixie)

En ik was de gelukkige winnaar! Heel enthousiast ging ik aan de slag en dit is het resultaat:




Mooi pakje van gemaakt, altijd leuk om te krijgen, niet?

Het stofje heet Crystal Arrowheads en kocht ik bij Bellelien

Ik vond het een heel geslaagde ruil en vind het een heel leuk concept! Als er hier ook lezers zijn die graag iets willen ruilen en een voorstel hebben, laat zeker maar weten!

Lieve groetjes,

G

4 opmerkingen:

  1. I'm totally in love with it <3
    En ze is echt handig! Enkel mijn giga-brillendoos geraakt er niet in, maar dat vind ik niet erg (want: goeie reden om zelf een zakje te naaien ^^).
    Echt superbedankt!
    Ik ga deze week zeker ook nog bloggen over de ruil én een nieuwe online zetten.

    Liefs,
    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen

  2. I enjoyed over read your blog post. Your blog have nice information,
    I got good ideas from this amazing blog.
    goldenslot

    BeantwoordenVerwijderen